Alternativet för dig som vill börja spela golf.

Ingår
Medlemskap med fritt spel alla dagar och tider på Mjölby GK
Fritt spel alla dagar och alla bokningsbara tider på Flemminge golfbana i Boxholm (9-hålsbana)
Golfpass – fem träningspass med våra golftränare
Medlemskort med mervärden och medlemspris på rangebollar
Spel på våra två padelbanor

Pris 4 000 kr

Att komplettera ett medlemskap med din kurs skapar bästa förutsättningarna för att få en bra start och komma i gång med spelet.
Under säsong kommer fyra olika temapass för nybörjare rulla olika dagar och tider.
Du bokar in dig på det pass som passar dig. Alla fyra grundpassen ska prickas av men man har sedan ett extrapass att gå på valfritt temapass.

Temapass
Långa spelet
Chip- och järnklubbor
Puttning
Bunker

Redan vid första tillfället aktiveras medlemskap och golf-id och man kan börja spela tillsammans med fadder.
Fadder är någon som spelar golf och som har ett aktivt golf-id.
Man kan spela med någon man känner eller anmäla till klubben att man önskar fadder att spela med.

Våra tränare tillsammans med klubbens administrativa personal ser till att du kommer igång och får all information och vägledning du behöver.
Vi har mångårig kunskap i vad som fungerar bra för att ge bästa förutsättningar för att börja spela golf och att göra det till en ny, långsiktig livsstil.
Schema för golfpassen kommer läggas upp framöver.

Länk till NYSTARTSPAKET

Länk till MEDLEMSAVGIFTER