Alternativ för dig som spelar golf dagtid vardagar.

Ingår
Spela fritt på Mjölby GK alla vardagar fram till kl 15
Efter kl 15 och på helger gäller halv ordinarie greenfee
Spel på vår korthålsbana 6 hål
Medlemskort med mervärden och medlemspris på rangen

Gäller följande medlemskategorier:
Mjölby vardag med spelrätt (spelrätt från 28 år) 5 700 kr
Mjölby vardag utan spelrätt 6 600 kr

Serviceavgift på 400 kr tillkommer för senior från 22 år och uppåt.
Serviceavgiften återbetalas i form av voucher för medlemmar som hjälper till på städdag, som golfvärd, i resursgrupp, som kommittéledamot eller annan riktad aktivitet klubben ber medlemmarna om hjälp.
Värdet kan nyttjas i restaurang, shop eller två 25-minuters temapass hos pro och hämtas ut i reception under säsong.

Betalningsalternativ
Betala hela summan – avgifterna läggs upp på Min Golf vid medlemsregistrering av vårt kansli.
Betala med autogiro – medlemsavgiften fördelas i tolv delar med dragning den sista varje månad från 28 feb till 31 jan. Administrativ avg på 20 kr/dragning tillkommer.
Vid registrering efter 28 feb fördelas avgiften på antal månader kvar till den 31 januari 2025.

Uppgradering
Önskar man uppgradera sitt medlemskap under säsong går det bra och man har då inbetalat belopp tillgodo.

Friskvårdskvitto
Vid betalning via Min golf erhålles ett mail med kvitto
Vid betalning autogiro maila kansliet för kvitto

Frågor kring medlemskap besvaras av vårt kansli